Am revenit…


Scurta poveste ….   pentru voi
M-am întors de la Conferinţa internaţională BiblioPublica desfăşurată la Baia Mare, desfăşurată în luna mai 2011, cu multe informaţii şi idei pentru noul Serviciu de Bibliotecă : CIP – Biblionet – Lumea în Biblioteca mea”.
  • Tinerilor, care veneau cu bucurie  la CIP, pentru a lucra la computer şi pentru diverse alte activităţi culturale, le-am organizat un spaţiu special, într-una din sălile Bibliotecii Municipale “St.L. Roth”, situata la parter. Am montat acolo un computer, ecran şi proiector pentru desfăşurarea unor activităţi educativ – culturale, alături de ceilalti tineri utilizatori. Toti au la dispoziţie colecţii de reviste şi cărţi,specifice vârstei lor.  Astfel, ei vor putea sa-si petreaca timpul alaturi şi de profesorii lor, vor comunica şi vor lucra împreună la diverse proiecte.
  • Pe blogul www.adolescentulvinelacip.blogspot.com am scris doar câteva randuri, urmând ca pe viitor, fiecare adolescent să fie administrator, timp de o săptămână şi să posteze informaţii utile pentru tineri. De Ziua Adolescentului le-am transmis, prin e-mail, cărţi în format „pdf” , i-am felicitat, iar tinerii care au venit la CIP au primit în dar cate o carte.
  • La sfarsitul lunii mai, la Biblioteca, am primit oaspeţi din Brăila – Grupul de teatru “Ambiţioşii” din cadrul Bibliotecii Judeţene “Panait Istrati” . Acestia au petrecut câteva zile frumoase în compania BuniNeţilor la Mediaş, au vizitat oraşul şi au cunoscut o parte dintre cetăţenii de onoare ai Mediaşului.
  • În zilele urmatoare voi posta informaţii şi fotografii ale altor proiecte pe care le-am derulat la CIP: “Micul geniu”, “Carte şi computer”, “Siguranţa pe Internet”, “Filmul de la ora 11.00″ şi “Călătorii virtuale”.

~ de Antonela Sofia Barbu pe Iunie 9, 2011.

Lasă un răspuns

 
